Ammattiliitto JHL:lle tuplavoitto Edit-kilpailussa: Kyllä joku hoitaa on vuoden 2022 aikakauslehtimainos ja -kampanja
Ammattiliitto JHL:n vaikuttava Kyllä joku hoitaa -kampanja sai jälleen mainetta ja kunniaa: tällä kertaa se voitti Aikakausmedian järjestämässä Edit-kilpailussa kaksi ykkössijaa.
Kyllä joku hoitaa on nyt myös vuoden 2022 paras aikakauslehtimainos sekä aikakauslehtikampanja. Ammattiliitto JHL:n jo aiemmin menestynyt kampanja palkittiin näillä kahdella uudella meriitillä Aikakausmedian vuosittaisessa Edit-kilpailussa torstaina 26.5.2023.
”Tunteisiin vetoava toteutus pysäyttää ja kertoo oleellisen jo ensivilkaisulla. Vaikka vain käsineet näkyvät, keskiössä on ihminen. Mainokset nostavat julkisten ja hyvinvointialojen ammattilaisten omanarvontuntoa ja tekevät näkyväksi tätä tärkeää työtä”, todettiin vuoden aikakauslehtimainos-sarjan perusteluissa.
Vaikka vain käsineet näkyvät, keskiössä on ihminen.
Vuoden aikakauslehtikampanjan voittoa raati perusteli puolestaan:
”Kampanja onnistui puhuttelemaan kriittisesti ammattiyhdistyksiin suhtautuvia nuoria ja sai JHL:n jäsenmäärän kasvuun. Vaikutukset mielikuvaan ja tunnettuuteen kertovat huolella suunnitelluista kohtaamispisteistä ja eri kanavien vahvuuksien ymmärtämisestä. Hieno kokonaisuus!”
Hieno kokonaisuus!
Kyllä joku hoitaa -kampanja on toteutettu yhteistyössä mainostoimisto NORD DDB Helsingin, mediatoimisto OMD Finlandin sekä tuotantoyhtiö Lucy Loves Stories kanssa.
Kyllä joku hoitaa -kampanja on palkittu aiemmin muun muassa vuoden 2022 elokuvamainoksena. Lisäksi se on sijoittunut arvostetussa Effie Awards -kilpailussa kolmen parhaan joukkoon. Kampanja on palkittu myös Grafian Vuoden hopeahuippu -palkinnolla Nuoret luovat -sarjassa.