Serviceavbrott i våra elektroniska tjänster fredagen den 5 november kl. 17–19. MittJHL, minFörening, kursanmälan, och möjligheten till anslutning som medlem är ur bruk. Vi beklagar de olägenheter som detta förorsakar!
Ännu bättre tillgänglighet för våra medlemstjänster: I fortsättningen kan du logga in i e-tjänsten mittJHL med dina nätbankskoder!
Från och med tisdagen den 11 juni kan du logga in i tjänsten mittJHL genom stark autentisering och lösenordsförfrågningarna faller således bort. Samtidigt blir det enklare att bli medlem i JHL.
Den efterlängtade reformen är äntligen här och nu kan man i fortsättningen logga in i medlemstjänsten mittJHL genom stark autentisering!
Inloggningsmetoden byts ut tisdagen den 11.6.2024 klockan 16. Efter ändringen loggar man in i mittJHL med nätbankskoder eller mobilcertifikat. Efter ändringen fungerar inte längre de nuvarande användarnamnen och lösenorden vid inloggning.
MittJHL är ur bruk på grund av uppdateringar tisdagen den 11.6 klockan 15.00–15.59.
I mittJHL kan du kontrollera och uppdatera dina medlemsuppgifter och betala medlemsavgifter. När dina medlemsuppgifter är korrekta får du de viktiga meddelanden som gäller just dig.
Tack vare ändringen blir även medlemsanslutningen till JHL snabbare. I fortsättningen behöver du inte längre vänta på lösenord för att kunna fylla i anslutningsblanketten. Det räcker att du loggar in till blanketten med nätbankskoder eller mobilcertifikat.
Serviceavbrott den 12 juni
Vi har ett serviceavbrott i våra elektroniska tjänster onsdagen den 12 juni kl. 15–21. MittJHL, minFörening, kursanmälan, och möjligheten till anslutning som medlem är ur bruk. Vi beklagar de olägenheter som detta förorsakar!
Nyheten har uppdaterats 12.6, vi har lagt till information om serviceavbrottet.